fbpx

Haaveiletko omasta sieluntehtävästä?

Älä anna kiireen ja stressin estää... opi kuinka taltutat kiireen tunteen ja intuition huiman tehon käyttöösi

Ilmoittaudu ajankohtaiselle 3 päivän harjoitusleirille

Estävätkö "mielenmöröt" sinua kuulemasta omaa intuitiota? 

Insert Video


TESTAA SOPIIKO INTUITION HARJOITUSLEIRI SINULLE:

Kuinka moneen kohtaan vastaat "kyllä"

  • Oletko kokenut yhden tai useamman uupumuksen
  • Tuntuuko elämälle harmaalle ja merkityksettömälle?
  • Haluatko saavuttaa "syvemmän tietoisuuden" tason?
  • Kaipaatko vastausta johonkin mieltäsi askarruttavaa pulmaan?
  • Oletko kokenut hetkiä jossa " tämä tuntuu hieman oudolle" "jokin tässä ei täsmää", haluaisitko saada varmuutta näihin tunteisiin
  • Haluatko välttää "henkisen kääpiöitymisen", ajattelun kaventumisen sekä sulkeutumisen, jolloin kannaltasi kelvottomat ratkaisut saattavat astua näyttämölle.
  • Haluat oppia ymmärtämään aivojen luomia oikoteitä sekä ajatusvirheitä.  Stressitilanne aiheuttaa virhetulkintaa uhan välttämiseksi.

Oletko kokenut yhden tai useamman uupumuksen? onko elämästäsi kadonnut värit? Oletko kadottanut yhteyden omaan itseesi?

Mikäli vastasit mielessäsi kyllä, tämä tulee olemaan ehkä tärkein lukemasi kirje.

Nämä kertovat tarpeestasi muutokseen, on aika rakentaa uudenlaisia ajattelu ja toimintatapoja- jolloin pääset käsiksi kehosi sisäiseen kompassiin- Intuitioon! Intuitio johdattaa sinut sinulle merkityksellisten asioiden äärelle.


Siitä huolimatta että meillä on ulkoisesti tarkasteltuna kaikki asiat paremmin kuin kautta historian, me voimme huonosti- ilman sisäistä rauhaa ja kokemusta elämän merkityksellisyydestä.

Kiireessä me kadotamme tilannetietoisuuden, etkä edes välttämättä huomaa sitä. Saatat nähdä väärin, kuulla väärin, tulkita tilanteen täysin väärin ja näin tehdä kannaltasi vääriä johtopäätöksiä.

Eikä ihme sillä ajatusvirtamme täyttää erilaiset visiot siitä minkälaiselta meidän elämän tulisi näyttää, mutta harvemmin kerrotaan sitä miltä tämän elämän tulisi tuntua.


Elämme elämäämme jatkuvassa niukkuuden tunteessa, jossa pitää selviytyä ja hankkia elanto-ei ole tilaa unelmoinnille. Niukkuudessa omaksutaan nopea elämäntahti, joka on perua edellisten sukupolvien jäljiltä. 


Kun otat itsestäsi vastuun myös sisäisillä tasoilla- annat tilaa intuitiolle- sillä intuition kannalta tarkasteltuna, meillä ei ole mahdottomia ongelmia, vaan meillä on kyvyttömyyttä nähdä näitä ratkaisuja. 




Onko arkesi yhtä taistelua, taistelua aikaa vastaan, taistelua puhdasta kotia vastaan, taistelua ylimääräisiä kiloja vastaan? 

Ei siis ihme että uuvumme, me olemme astuneet uupumuksen polulle josta ei pääse pois kuin totaalisen loppuunpalamisen kautta. Nopeatahtisuudesta on tullut sanomaton oletusarvomme- olemme kiinni reippaidessa joka sairastuttaa. Olemme kiinni jatkuvassa virrassa uusia ärsykkeitä,niin kiinni että emme edes ehdi miettiä että meidän tulisi ajatella paremmin tai että meidän tulisi huomata jotain jonka sivuutamme. Elämämme on yksinkertaisesti niin täynnä kaikkea että emme edes huomaa että se pitää meidät kiinni kiireessä aktivoituvissa mielen nopeissa haittaohjelmissa. 

Intuition kannalta tämä on ratkaiseva virhe, sillä me käännymme aina pois sellaisista ajatuksista jotka haastavat tai tuntuvat epämukavilta- tässä kohden me menetämme kuitenkin kaikkein tärkeimmän tienviitan intuition ääreen.




Uskomukset ohjaavat valintojamme

Mielemme takertuu tuttuun ja turvalliseen. Kiireessä, keskellä arjen kamppailua me emme edes tiedosta että me toimimme vanhojen mielikuvien pohjalta, tukeudumme tuttuihin havaintoihin sekä olemme varuillamme kaiken uuden äärellä. Kykymme havainnoida ympärillämme olevaa maailmaa tapahtuu aivonjen tulkintaan aiemmin koettujen kokemusten pohjalta. Muisti vertaa tilanteita aiempiin kokemuksiin, ja sovittaa ne siihen sopiviksi. Itseasiassa me elämme kokoajan menneessä, sillä tunteet ovat syntyneet menneiden kokemusten tuloksena. Ja kun meille tulee ajatus. tunne tai reaktio, kehossamme käynnistyy automaattinen ohjaus-  ja vaikka luulet olevasi hereillä- noh, tämä on harhaluulo, sillä me vain vaikutamme hereillä olevilta- toimimme tiedostamattomasti- ja merkit joita seuraat vievät sinua kokoajan kauemmas tästä sisäisestä kompassistasi- eli intuitiosta. 

Ensimmäinen herääminen tapahtuu siinä vaiheessa kun ymmärrät että jopa 95 % mielemme toiminnasta on automatisoitua toimintaa.

Aamulla kun heräät myöhässä, kiiruhdat töihin, pinnasi on jatkuvasti kireällä ja mikään ei suju- ja jos et ymmärrä mitä kyseisessä tilanteessa sinussa tapahtuu- kuljet tällä autopilotilla- kehosi ja mielesi vie sinua kuin litranmittaa.

Jos taas ymmärrät mitä mielessäsi ja kehossasi tapahtuu siinä vaiheessa kun kello on herättänyt ja huomaat olevasi myöhässä- sinulle tarjoutuu mahdollisuus olla oikeasti hereillä! Sillä silloin pääset luomaan tulevaisuutta jossa annat tilaa intuitiolle.


OMA NIMESI  //  Titteli tms.


Esittele itsesi.


Kerro keitä sinä autat ja miten: ”Autan henkilöä X tekemään asian Y, jotta hän voi Z.”


Mitä kokemuksia tai koulutusta sinulla on tähän alaan liittyen?


Mitä tuloksia olet saanut itsellesi tai muille ihmisille myymäsi metodin avulla?


Voit myös esitellä itsesi tarinan muodossa: Käytä 60 sekunnin myyntitarinaa (joka opetettiin 1. Live-intensiivissä)

Oma Nimesi

Uskomuspurkamo

Uskomus, tunnelukko, skeema ja jne. Meillä on lukuisia tiedostamattomia malleja siitä miten jokin asia tehdään, toteutetaan tai toimitaan. Kun haluat katsoa elokuvaa, tiedät kuinka sinun tulee toimia. Toimit tietyn kaavan mukaan päästäksesi tähän tavoitteeseen. Mielellämme on vastaavanlaisia malleja, skeemoja. Ne ovat sisäisiä malleja joiden mukaan toimimme, tunnemme sekä ajattelemme tietyissä tilanteissa. Ajattelemme siten kuten olet oppinut ajattelemaan, itseasiassa ajattelet jatkuvasti niin paljon että

  1. 1
    1. osion nimi: 1. osion kuvaus.
  2. 2
    2. osion nimi: 2. osion kuvaus.
  3. 3
    3. osion nimi: 3. osion kuvaus.

Ominaisuuksia, hyötyjä ja merkityksiä

Kerro mitä tuote merkitsee asiakkaasi elämässä. Myös tuote avataan merkitysten kautta. Demonstroi kuvailun sijaan jos mahdollista - tehokkaampi tapa.

Hyöty 1

Listaa eri ominaisuuksia, hyötyjä ja merkityksiä tässä osiossa.

Hyöty 2

Kerro lisää tästä hyödystä.

Hyöty 3

Kerro lisää tästä hyödystä.

Hyöty 4

Kerro lisää tästä hyödystä.


Todisteet; faktat, tilastot, tulokset (omat ja muiden) jne.

Tarjoa todistusaineistoa, että tuotteesi toimii muillakin kuin sinulla itselläsi.


Tutkimustulokset: Esim. relevantit tieteelliset tutkimukset.


Kuvakaappaukset (esim. myynneistä, käydyistä keskusteluista).

Bonukset

01 Bonuksen nimi

Bonuksen kuvaus.

Bonusten tehtävä on lisätä paketin koettua arvoa.


Bonuspino ns. bonus bonanza: Anna 2-3 bonusta jos mahdollista.


Millaisia bonuksia? Bonusten tulee olla luonteva osa tarjousta ja liittyä relevantilla tavalla päätuotteeseen.


Esimerkkejä:

  • E-kirjan mukana äänite
  • Verkkokurssin mukana e-kirja
  • Ilmainen henkilökohtainen konsultointi (jossa voit myydä lisää)
  • Digiyliopiston mukana 6kk Campwiren käyttöä

Jokainen bonus tulee myydä omalla hyötyihin perustavalla copyllaan. Ilmoita jokaisen bonuksen (todellinen) arvo. Parasta olisi jos bonukset ovat myynnissä omina tuotteinaan niiden ilmoitettua arvoa vastaavaan hintaan.


ARVO: XX€

02 Bonuksen nimi

Bonuksen kuvaus.

ARVO: XX€

03 Bonuksen nimi

Bonuksen kuvaus.

ARVO: XX€

100%
RAHAT TAKAISIN
-TAKUU

Takuun nimi

Takuun kuvaus. Takuun idea on kääntää riskin tuntu asiakkaasta itseesi. Ostaminen ei ole riski, vaan tuotetta voi kokeilla rauhassa ensin ennen lopullista päätöstä - ”Osta nyt, päätä myöhemmin pidätkö tuotteen”


Korosta miten helppo rahat on saada takaisin - ”Maksamme rahasi takaisin emmekä kysy syytä palautukselle”


Kunnon takuu voi lisätä myyntiä todella paljon. Esim. asiakas saa pitää tuotteen tai osan siitä vaikka pyytäisi rahat takaisin.


Tarkka voimassaoloaika: Etämyyntilainsäädännön mukaan tuotteen saa palauttaa 14 vuorokauden ajan. Normaalia pidempi takuuaika voi lisätä luottamusta tuotettasi kohtaan merkittävästi.


On hyvä edellyttää, että tuotetta on edes yritetty käyttää, jotta sen saisi palauttaa.

Testimonialit; asiakaskertomukset ja endorsementit

Testimonialin otsikko

Asiakkaan antama suositus.

JANNA MÄKIAHOLAINEN  //  Suunnittelija

"Parrastani tuli kaksi kertaa tuuheampi!"

Asiakkaan antama suositus.

JAKE KALLIOLAINEN  //  Tubettaja

Klousaus

Mahdollisuus muutokseen asiakkaalle - kun hän ostaa tuotteen:

  • Ainutkertainen, ainutlaatuinen
  • Ajankohtainen
  • Rajattu tilaisuus, joka on vieläpä juuri umpeutumassa


Klousaustyylejä:

Tienhaara


Päätös: Valitsetko uuden maailman vain palaatko vanhaan maailmaasi?


Asiakas voi jatkaa vanhoja tapojaan ja vanhaa elämäänsä - ja kokea tuskaa - tai investoida tuotteeseen ja kokea selkeän muutoksen parempaan.


Hyötyjen kertaus


Muista, että saat hyödyt X, Y ja Z kun ostat tämän tuotteen.


Poistuva tilaisuus


Tämä tilaisuus muutokseen ei ole voimassa ikuisesti... toimi nyt.


Menetyksen pelko


Tämä tarjous ei tule toistumaan (näin hyvänä), joten toimi nyt.


Esim. bonusten poistuminen, hinnan nouseminen.

Hintavertailu

Saadaan tuote tuntumaan halvalta. Tuotteen arvon freimaus viestintässä sen hintaa selvästi korkeammalle. Esim. puhutaan kymppitonnien saavutetuista tuloksista copyssa kun tuote maksaa vain muutaman satasen. Huom. kaiken esitettävän tulee olla totta - älä keksi itsellesi edullisia tuloksia!

Esim. Kuinka paljon saman opin saaminen maksaisi asiakkaalle palkkaamalla henkilökohtainen valmentaja.

Kerro, että tuotteessa on kyse investoinnista, ei kulusta. ROI = Return On Investment perusteltu jo aikaisemmin copyssa.

Verkkokurssien verkkokurssilla on kokonainen moduuli hinnoittelusta ja bonuksista.

Suora toimintakehote

Kerro selkeä takaraja ostolle jos sellainen on.

Tuotteen nimi

Tagline tms.

Terveisin,

Oma Nimesi

Usein kysytyt kysymykset

Kirjoita kysymys tähän

What if I'm not good at copywriting?

How can I get this landing page template?

Avaa kysymys painamalla tästä

What if my product isn't a digital product?

What are the right questions to add here?

P.S. PS (Post Scriptum) -elementit luetaan aina myyntikirjeessä tai sähköpostissa. Ovat yhtä tärkeitä kuin pääotsikko, väliotsikot ja toimintakehote! Sisällytä PS-copyyn suora teksti-/ankkurilinkki klousaukseen tai ostolomakkeelle.


P.P.S. Esimerkkejä PS-elementin käytöstä:

1. Kiteytä tarjous - muistuta kaikista hyödyistä

2. Lisää bonus, joka tekee tarjouksesta vastustamattoman

3. Vetoa muihin henkilökohtaisiin syihin, joiden takia tuote kannattaa ostaa juuri nyt


Esim. Kannattava Facebook-mainonta: ”PS. Onko olemassa mitään muuta tapaa, jolla pääset eroon loputtomasta markkinointisi vaatimasta bloggaamisesta, vloggaamisesta ja somettamisesta… joka ei muutenkaan takaisi yhtään minkäänlaista myyntiä? …”

© 2019, Yrityksesi nimi